Saturday, November 20, 2010

Nice Blog Award

Salam. tidak ku sangka belog Hannan's neh ley dapat award ye. thanx to Budak Botak yang sudi bagi award kat belog ini ye. sweet bangat! ngee~

meh highlightkan apa ye tulis..

He3, nama anugerah nie "Nice Blog Award" yg Budak Botak anugerahkan kpd blog2 yg berjaya menarik hati Budak Botak utk dtg lagi ke blog tu (ala2 cinta pandang pertama la, he3)...

wah, belog ini wat orang cinta pandang pertama tuu..shuke3! ^_^


tapi ada soalan yang aku kena setelkan..


1. budakbotak11.blogspot.com (kalo korg yg bg, gantikn dgn link korang) di mata korang.. Berikan pendapat dengan jujur.
ok. 4 me its cool. kadang2 kita berblogging ni kena ada something different from others. so at least u ada trademark. "Budak Botak". hee~ belog kau pon cool.n looks fresh. suka gambar2 plek yang kau buat. keep up dude!

2. Nama blog korang dan kenapa letak nama tu?
hannan's. Firtsly, its my name actually. and aku ada blog laen yang sempoi2 sket which is Contengan Cik BeLLa. purpose buat belog ni just 4 information and motivation. theres nothing personal. sebab at least aku ada 1 belog yang all kind of maklumat ada. berguna sket ntuk orang nak review. sebab tu aku xkesa pasal follower sangat. ;p

3. 5 perkara yg korang suka
ape yang aku suka,
*blogging
*makan
*tidoq
*kuceng
*orang yang sayang aku


4. 5 perkara yg korang benci
yang aku benci,
*penipu
*lipas, katak, cicak and seangkatan dengannya
*orang kuat mengongkong
*pengotoq
*mulut celupaq

aku nak tag semua follower belog neh.
boleh?
^_^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...